Εργαστήριο Γραφιστικής – BP&O

Το LogoArchive είναι μια σειρά από βιβλιαράκια αφιερωμένα στο μοντέρνο λογότυπο των μέσων του αιώνα. Μπορείτε να το απολαύσετε ως έχει και μόνο για αυτό. Ωστόσο, οι ιδέες σε αυτά τα φυλλάδια, με τα λόγια του Jan Anderson, “υπάρχουν τόσο στην επιφάνεια όσο και κάτω από την επιφάνεια” για όσους τείνουν να σκάβουν λίγο βαθύτερα.

Αυτά τα ζενίθ λέγονται πιθανώς ως «ελεύθεροι χώροι» για να εξερευνήσουν τις δυνατότητες ενός «κοινού έργου», δηλαδή ταυτόχρονα να αναπτύσσουν έννοιες, να γράφουν και να σχεδιάζουν, επιτρέποντας σε όλους να ενημερώνουν και να επιβάλλουν ο ένας στον άλλο. Για το LogoArchive, όπως και για την BP&O, οι ιδέες είναι σημαντικές. Τα βιβλιαράκια LogoArchive λειτουργούν ως μέρη για ερωτήματα, τόσο αφηρημένα όσο και ειδικά. Εκτός του φυλλαδίου, αυτές οι ερωτήσεις παρουσιάζονται ως υποστηρικτικά άρθρα εδώ για BP&O, ως εκδηλώσεις Zoom και ως δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, το έργο είναι μια υπερ-ιστορία που πρέπει να κατανοηθεί διαφορετικά και από διαφορετικές απόψεις. Το έργο είναι επίσης μια πλατφόρμα σχεδιαστικού λόγου. Παρακάτω, η πρόσκληση του Eliot Moody να απαντήσει στην ερώτηση πρότεινε μια τέτοια πλατφόρμα για να μοιραστούν κάποιες περισσότερες ιδέες για αυτό το πρόσθετο ζήτημα. Οι παρακάτω απαντήσεις δημοσιεύονται πλήρως. Μπορείτε να δείτε το άρθρο σχετικά με το TBI εδώ.

Το LogoArchive Akogare είναι πλέον διαθέσιμο στο LogoArchive.shop.

ΛογότυποΑρχείο Akogare.  Takeo Body Ivory και White.  Ιαπωνικό μοντέρνο λογότυπο σχεδιασμό.

Elliot Moody: Τι γίνεται με τα ιαπωνικά σχέδια / λογότυπα που σας έφεραν να δημιουργήσετε μια ειδική έκδοση αφιερωμένη σε αυτά;

Richard Baird: Όπως και στις προηγούμενες κυκλοφορίες, το zine ξεκινά με ένα σύνολο ιδεών, όχι λογότυπων. Μία από τις συγκεκριμένες ιδέες, και αυτό χρονολογείται στο πρώτο μέρος του έργου LogoArchive, ήταν ότι οι ζώνες θα ήταν “ελεύθεροι χώροι” για τη μελέτη ιδεών, γραφής και γραφιστικής, ταυτόχρονα με την αντίθεση της πιο επίσημης διαδικασίες δημιουργίας βιβλίων. Τα λογότυπα θα είναι απλώς ένα οπτικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να μεταφέρετε αυτούς τους “ελεύθερους χώρους”. Αυτή η ιδέα προέρχεται από το ιαπωνικό περιοδικό σχεδιασμού της δεκαετίας του 1950, το οποίο ονομάστηκε “γραφιστική”. Μέσα ήταν μια ενότητα που ονομάζεται “Εργαστήριο Γραφιστικής”. Αυτές ήταν πολλές σελίδες που δόθηκαν σε έναν φιλοξενούμενο σχεδιαστή στον οποίο δόθηκε “ελεύθερος χώρος” για χρήση για να μοιραστεί μια ιδέα. Αυτά τα πειράματα μπορεί να ποικίλλουν σημαντικά σε διαφορετικά θέματα, μερικά απλά αιτήματα για σχήμα και χρώμα, άλλα θα ήταν εντυπωσιακά και φιλοσοφικά. Στο τεύχος 30, η Sugiura Kohei παίζει με το “illusion-stereo vision” και στο τεύχος 14, ο Awazu Kiyoshi χρησιμοποιεί τυπωμένο, γυαλιστερό και ματ διαφανές χαρτί με εικόνες. Το LogoArchive είναι, στην πραγματικότητα, η ενότητα που κυκλοφόρησε ως πλήρες φυλλάδιο. Ο Derrick Jones ήρθε με την ιδέα ενός ιαπωνικού zine, και επέστρεψα στο “εργαστήριο γραφιστικής” και πώς ήταν μια πρόσκληση για άλλους σχεδιαστές. Εκεί εμφανίστηκε το κοινό συστατικό. Έχοντας κατά νου αυτήν την ιδέα, ήταν φυσικό να σεβόμαστε αυτόν τον σύνδεσμο κατά την επιλογή της τοποθέτησης ιαπωνικών λογότυπων.

LogoArchive Akogare από τον Hugh Miller, που εκδόθηκε από την BP&O.  Takeo Tela Ivory.  Ιαπωνικό μοντέρνο λογότυπο σχεδιασμό.

EM: Πώς ήρθες να δουλέψεις με τον Hugh Miller σε αυτό το θέμα;

RB: Συνάντησα τον Hugh και τη δουλειά του όταν γράφω για την BP&O και είχα την ευχαρίστηση να τον συναντήσω το 2018. Ο Χιου ήταν συνιδρυτής του γραφείου του διεθνούς σχεδιασμού στούντιο BOND στο Λονδίνο και υπό την ηγεσία του δημιούργησε μια σειρά έργων που συνδύαζαν κομψές ιδέες, οπτική πολυπλοκότητα και υλική πολυπλοκότητα. Όσον αφορά το σχεδιασμό αυτού του ιαπωνικού τεύχους, συνειδητοποίησα ότι δεν είχα την απαραίτητη εμπειρία για να δημιουργήσω ένα αντικείμενο με τις απαραίτητες αποχρώσεις και ήξερα ότι πρέπει να είναι ένα κοινό πρόσθετο ζήτημα. Αυτή η συνάντηση το 2018 και η επόμενη συνάντηση στο LogoArchive x BankerWessel event τον Φεβρουάριο του 2020 μου έδωσαν την εντύπωση ότι ο Hugh θα ήταν η τέλεια επιλογή.

Πρόσθετα τεύχη του LogoArchive.  Το έργο του Richard Baird, που εκδόθηκε από την BP&O.  Λευκό μελάνι και χρωματιστό χαρτί

Πόσο δύσκολο είναι να συνεχίσουμε την εξέλιξη των zines στην ίδια μορφή;

Είναι δελεαστικό να αρχίσετε να χτυπάτε τις ζώνες γύρω από τα θέματα κάθε μήνα. Υπάρχει ένα κοινό που προσελκύει πλήρως την προσοχή του έργου και τη χαρά των μοντερνιστικών λογότυπων του μεσαίου αιώνα, κάτι που είναι υπέροχο. Ωστόσο, για μένα δεν πρόκειται για λογότυπα, αλλά για την ευκαιρία να προωθείτε συνεχώς τον εαυτό σας, ως συγγραφέας ή σχεδιαστής, εκδότης και διανομέας, και ως συν-συγγραφέας. Κάθε zine πρέπει να έχει μια έννοια που υπάρχει στο I κάτω από την επιφάνεια. Η επιλογή λογότυπων και θεμάτων είναι απλώς ένας τρόπος για να το διατυπώσετε με την άμεση φόρμα. Γι ‘αυτό διαρκεί τόσο πολύ. Ο σχεδιασμός είναι μια γρήγορη διαδικασία όταν έχω μια ιδέα ή μια ιστορία που θέλω να πω. Φυσικά, αυτή η ιδέα ή η ιστορία περιορίζεται από τη δική μου κατανόηση και εμπειρία. Χτίζοντας μια αναγνωρίσιμη μορφή, μεταδίδοντάς την σε άλλους έτσι ώστε να μπορούν να πουν την ιστορία τους ή να μοιραστούν την κατανόησή τους για τον κόσμο, φαινόταν μια φυσική συνέχεια του έργου και μοιράστηκε το ίδιο πνεύμα με το “εργαστήριο γραφιστικής”. Κάθε θέμα της κοινής εργασίας ωθεί το έργο σε μια νέα κατεύθυνση, μια κατεύθυνση που εγώ ο ίδιος δεν θα μπορούσα ποτέ να πάρω μόνος μου.

ΛογότυποΑρχείο Akogare.  Takeo Body Ivory και White.  Ιαπωνικό μοντέρνο λογότυπο σχεδιασμό.

EM: Η εργασία σε δύο γλώσσες επηρέασε τη διαδικασία σχεδιασμού;

RB: Υπάρχουν δύο πτυχές σε αυτό. Αυτό διπλασίασε το μήκος του αντιγράφου, το οποίο έχει επιπτώσεις στο χώρο και το κόστος. Αυτό σήμαινε διπλασιασμό της επιφάνειας του κασσίτερου, τώρα τρία φύλλα Α3 διπλωμένα σε μορφή Α5 και ελαφρά αύξηση της τιμής. Για να το εξισορροπήσουμε ως προς τον όγκο του υλικού, μειώσαμε το βάρος του χαρτιού στα 80 g / m2. Αυτό οδήγησε στην πιο διάσημη υλική χειρονομία, διαφάνεια. Τότε ο σχεδιασμός έγινε όχι μόνο η επιφάνεια, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζουμε την επιφάνεια και το βάθος σε τρία φύλλα έτσι ώστε το πάνω φύλλο και όλα τα στρώματα στο κάτω μέρος να αισθάνονται πλήρη. Είναι η μορφή zine LogoArchive που κατέστησε δυνατή μια τόσο δύσκολη εργασία.

RB: Η εργασία σε δύο γλώσσες δημιουργεί επίσης ερωτήσεις και ευκαιρίες πληκτρολόγησης. Όταν δεν μπορείτε να το διαβάσετε, είναι δύσκολο να γνωρίζετε πού να εισαγάγετε μια νέα γραμμή. Όταν λάβαμε την ιαπωνική μετάφραση, δεν ήταν μορφοποιημένη για το zine, απλώς ένα κείμενο. Ο Χιου έπρεπε να συνεργαστεί με έναν άλλον μεταφραστή για να βεβαιωθούμε ότι δεν δημιουργούσαμε νέες ακούσιες έννοιες σπάζοντας τις λέξεις. Όσον αφορά τις δυνατότητες, το ζήτημα της εργασίας με δίγλωσσα κείμενα διευκόλυνε τις συζητήσεις μεταξύ του Χιου και του Ι για το θέμα των πολιτιστικών γεφυρών. Εάν δεν μιλάτε και τις δύο γλώσσες, μόνο ένα κείμενο ήταν σχετικό στο περιεχόμενο, θα θέλαμε να κάνουμε και τα δύο σχετικά για να κατανοήσουμε την πολιτιστική γέφυρα. Η επιλογή τύπου και η πληκτρολόγηση δεν χρησιμεύουν μόνο για κοινή χρήση αυτών των δύο γλωσσών στη σελίδα με πρακτική έννοια, αλλά δημιουργούν μεταξύ τους εμπρός και πίσω, η μία συμπληρώνει οπτικά την άλλη και ξεπερνά την κυριολεκτική ανάγνωση.

ΛογότυποΑρχείο Akogare.  Τάπο Τάλα.  Πάρτε Pachika, ανάγλυφη θερμότητα

EM: Γιατί το serif ταιριάζει καλά με την ιαπωνική γλώσσα;

RB: Θέλαμε να αναπτύξουμε το θέμα των «πολιτιστικών γεφυρών», όπως έκαναν τα ιαπωνικά περιοδικά με τα δίγλωσσά τους ζητήματα στη δεκαετία του 50 και του 70, και το περιοδικό IDEA συνεχίζει τις παραδόσεις του σήμερα. Η διάταξη χρησιμεύει για την ενίσχυση αυτού του θέματος. Γνωρίζουμε ότι, επειδή είναι δίγλωσσο, τα κείμενα λένε το ίδιο πράγμα και ότι ένα πράγμα μπορεί να θεωρηθεί κατάλληλο για τον αναγνώστη. Σε αντίθεση με τον τύπο του στυλ, καταλαβαίνουμε περαιτέρω. Ο αναγνώστης μπορεί να καταλάβει λίγο περισσότερα για τις ιδέες zine σε αυτήν την αντίθεση, ακόμα κι αν μπορεί να διαβάσει μόνο Αγγλικά ή Ιαπωνικά.

LogoArchive Akogare από τον Hugh Miller, που εκδόθηκε από την BP&O.  Takeo Tela White.  Ιαπωνικό μοντέρνο λογότυπο σχεδιασμό.

EM: Γιατί η διαφάνεια αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτού του ζητήματος;

RB: Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πτυχές σε αυτό. Ο Χουγκ και εγώ το καταλαβαίνουμε αυτό με τον δικό μας τρόπο, και προσκαλούμε σκόπιμα την ερμηνεία και τη συμμετοχή του αναγνώστη. Η κοινή κατανόηση θα ήταν ότι αυτό δίνει την εντύπωση ότι το φυλλάδιο είναι ελαφρύ και λεπτό και προκαλεί υλική γλώσσα, και ο Χιου και εγώ είχαμε την εμπειρία να παραγγέλνουμε διάφορα πράγματα από την Ιαπωνία. Για τον Hugh, αυτή είναι μια αναφορά στα αναδιπλωμένα φώτα χαρτιού του Issy Miyake. Για μένα, αυτό είναι πολύ ριζωμένο στην ιστορία. Ότι κάθε λογότυπο στο zine είναι μέρος μιας μεγαλύτερης ιστορίας ανάπτυξης εταιρικής ταυτότητας στην Ιαπωνία. Αυτά τα λογότυπα δεν σχεδιάστηκαν μεμονωμένα, βασίστηκαν στο παρελθόν, είχαν μια τυπολογία, μερικές από τις οποίες έχουν τις ρίζες τους στις μονές, αλλά και στις δυτικές μοντερνιστικές φιλοσοφίες. Η διαφάνεια προσελκύει αυτήν τη ζωή. Επικαλύπτοντας τα λογότυπα, ανακαλύπτουμε ομοιότητες και, στη συνέχεια, διασχίζοντας αυτά τα λογότυπα με το ιστορικό κείμενο των Jan Linam και Yori Kikuchi, επιδιώκουμε να ρίξουμε φως σε ένα μέρος αυτής της ιστορίας. Η διαφάνεια σημαίνει επίσης ότι μια καλά οργανωμένη σχέση σε αυτήν τη σελίδα μπορεί να εκδηλωθεί όταν οι άνθρωποι κοιτάζουν πιο κοντά.

Σχέδιο: Hugh Miller
Έργο: Richard Baird
Εκδότης: BP&O
Εκτύπωση: Εκτύπωση ταυτότητας
Έγγραφο: GF Smith

LogoArchive Akogare από τον Hugh Miller, που εκδόθηκε από την BP&O.  Takeo Tela White.  Ανάγλυφη θερμότητα Takeo Pachica.  Ιαπωνικό μοντέρνο λογότυπο σχεδιασμό.

Υποστήριξη BP&O

Ευχαριστώ όλους όσους επισκέφτηκαν την BP&O από την αρχή το 2011. Όπως γνωρίζετε πολλοί από εσάς, η BP&O ήταν πάντα ένα δωρεάν blog σχεδίασης που επιδιώκει να παρέχει μια ευρύτερη εικόνα της συνεργασίας με την επωνυμία. Ήθελε να είναι το αντίθετο μιας πλατφόρμας κοινωνικών μέσων που συχνά συγχέει τη μορφή, το περιεχόμενο και το περιεχόμενο. Η συγγραφή άρθρων μπορεί να διαρκέσει 2-4 ώρες και διερευνάται διεξοδικά.

Είμαι παθιασμένος με το γράψιμο του σχεδιασμού και πιστεύω ότι το να ξοδεύω χρόνο γράφοντας δουλειά, όχι μόνο να δημοσιεύω εικόνες, συμβάλλει στο σχεδιασμό του λόγου. Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο, βρίσκεστε στον ιστότοπο από τις πρώτες ημέρες και θέλετε να βοηθήσετε στο μέλλον του, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να υποστηρίξετε τον ιστότοπο με μια μικρή δωρεά PayPal. Αυτό θα καλύψει το κόστος φιλοξενίας, CDN (για γρήγορη φόρτωση ιστότοπου) και Mailchimp και θα καλύψει μέρος του χρόνου που απαιτείται για την έρευνα, τη σύνταξη, τη μορφοποίηση και την κοινή χρήση δημοσιεύσεων.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *