Νέα μάρκα για τον γερανό από την Collins – BP&O

Κείμενο του Richard Baird

Χρόνος. Αυτή είναι η κεντρική προϋπόθεση του έργου του Collin για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, ή μάλλον, σελιδοδείκτες του παρελθόντος και του παρόντος, καθώς και προβληματισμοί σχετικά με το “σκυρόδεμα” ως μηχανή χρόνου για το μέλλον. Είναι μια αντανάκλαση του τι είναι να βάζεις κάτι σε χαρτί και τι κάνει κάτι να διαρκεί.

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Το παρελθόν. Ο Stephen Crane ίδρυσε το Paper Crane το 1770 αγοράζοντας το Liberty Paper Mill στο Dalton της Μασαχουσέτης. Ο Paul Revre ήταν ένας από τους πρώτους πελάτες του Crane, χρησιμοποιώντας το χαρτί για να εκτυπώσει τα πρώτα χαρτονομίσματα για τις αμερικανικές αποικίες. Μέχρι το 1801, ο Crane ήταν ο κύριος παραγωγός χαρτονομισμάτων για τοπικές και περιφερειακές τράπεζες και, τελικά, για την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Αυτό ενίσχυσε την παρουσία του Crane στην αμερικανική καθημερινή ζωή.

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Η παρούσα. Η Crane τιμά την κληρονομιά της συνεχίζοντας να προσφέρει μια ευρεία γκάμα προσεκτικά κατασκευασμένων προϊόντων που “δίνουν” στους πελάτες τους λεπτά να σκέφτονται προσεκτικά και να επικοινωνούν όμορφα, “με βάση το χρόνο και το χώρο”. Στη γρήγορη, πρώτη ψηφιακή σφαίρα επικοινωνίας, υλικό, υπόστρωμα, μελάνι σε χαρτί γίνονται μια βαθύτερη χειρονομία. Επικεντρώνει το μυαλό, αυξάνει τη συνείδηση ​​και την ικανότητα να προκαλεί μια ισχυρότερη αντίδραση στον παραλήπτη. Ίσως λόγω της σημαντικότητας, της ποιότητας της επιφάνειας, των αποτυπωμάτων σε ανάγλυφο ή υδατογράφημα, σημείωσης ή φύλλου, η ύπαρξή του διασφαλίζεται στο μέλλον, όπου ψηφιακό υλικό, που δεν έχει τίποτα απτό για να αποτρέψει την ανάκτησή του, μπορεί να χαθεί.

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Μελλοντικός. Ο Collins συνεργάστηκε στενά με την ομάδα του Crane για να αναζωογονήσει την επωνυμία του και να ξαναρχίσει την ψηφιακή του παρουσία, δημιουργώντας μια πιο σχετική φωνή της μάρκας, καθώς και παρέχει νέα ανάπτυξη προϊόντων, συνεργασία καλλιτεχνών και προσαρμογή. Χάρη σε αυτό το νέο πρόγραμμα και, όπως διατυπώνεται από τη νέα οπτική ταυτότητα, ο Crane σκοπεύει να διερευνήσει νέους τρόπους για να εκφράσει το βάθος και το σχεδιασμό αυτού που περιγράφεται ως διαχρονικό υψηλής ποιότητας 100% βαμβακερό προϊόν. Η νέα οπτική ταυτότητα τοποθετεί τα χαρτικά ως κάτι όχι μόνο κατάλληλο, αλλά στην πραγματικότητα ενισχύεται από το παρόν, και βελτιώνει την έννοια της υλικής τεκμηρίωσης και επικοινωνίας, η οποία αποτελεί κρίσιμο μέρος της εξεταζόμενης γνώμης.

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Κατά κάποιο τρόπο, η ψηφιακή τεχνολογία επέβαλε αυτό το έργο. Αποκλεισμός χρωμάτων, καθαρά και ισχυρά μοτίβα γραφικών, έντονα και κομψά, μεγάλες γραμματοσειρές και αυξημένη ελκυστικότητα του ατόμου στην ψηφιακή λειτουργία ως τρόποι μεταφοράς αυτής της μάρκας υλικών στο Διαδίκτυο για να του δοθεί νεωτερικότητα και αμεσότητα μέσω απλότητας και σαφούς οπτικής γλώσσας για να προσελκύσει προσοχή εν μέσω ενός θολό οπτικού θορύβου. Η τεκμηρίωση του ίδιου του έργου Collins γίνεται μέρος αυτής της ψηφιακής οικονομίας δέσμευσης. Οι εικόνες των αντικειμένων γίνονται μια μορφή κεφαλαίου τόσο για τον Crane όσο και για τον Collins, έτσι ώστε να μπορούν να πλατφορμούνται και να κοινοποιούνται. Έτσι είναι τώρα, αλλά και για το μέλλον,

Τα αποτελέσματα είναι άμεσα και ελκυστικά, η οπτική γλώσσα είναι ξεκάθαρη, αλλά η πραγματική αξία έγκειται στο κεντρικό ερώτημα, τι είναι κάτι να γράψουμε σε χαρτί σήμερα και τι κάνει κάτι τελευταίο; Είναι δύσκολο να προβλέψουμε το μέλλον του υλικού σε έναν όλο και πιο πλατφόρμα κόσμο. Ο Crane εμπλέκεται προφανώς και ο Collins κατανόησε την υπαρξιακή ουσία και, μέσω της οπτικής ταυτότητας, τους προσαρμόζει για να τους δώσει περισσότερο χρόνο να σκεφτούν και να απαντήσουν στην ερώτηση και, το πιο σημαντικό, να υποβάλουν την ερώτηση σε άλλους, τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα.

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Λογότυπο, επωνυμία και συσκευασία για την αμερικανική μάρκα χαρτικών Crane, σχεδιασμένη από την Collins

Υποστήριξη BP&O

Ευχαριστώ όλους όσους επισκέφτηκαν την BP&O από την αρχή το 2011. Όπως γνωρίζετε πολλοί από εσάς, η BP&O ήταν πάντα ένα δωρεάν blog σχεδιασμού που επιδιώκει να παρέχει μια ευρύτερη εικόνα της συνεργασίας με την επωνυμία. Ήθελε να είναι το αντίθετο μιας πλατφόρμας κοινωνικών μέσων που συχνά συγχέει τη μορφή, το περιεχόμενο και το περιεχόμενο. Η συγγραφή άρθρων μπορεί να διαρκέσει 2-4 ώρες και διερευνάται διεξοδικά.

Είμαι παθιασμένος με το γράψιμο του σχεδιασμού και πιστεύω ότι το να ξοδεύω χρόνο γράφοντας δουλειά, και όχι απλώς να δημοσιεύω εικόνες, συμβάλλει στο σχεδιασμό του λόγου. Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο, βρίσκεστε στον ιστότοπο από τις πρώτες ημέρες και θέλετε να βοηθήσετε στο μέλλον του, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να υποστηρίξετε τον ιστότοπο με μια μικρή δωρεά PayPal. Αυτό θα καλύψει το κόστος φιλοξενίας, CDN (για γρήγορη φόρτωση ιστότοπου) και Mailchimp και θα καλύψει μέρος του χρόνου που απαιτείται για την έρευνα, τη σύνταξη, τη μορφοποίηση και την κοινή χρήση δημοσιεύσεων.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *